Jak stworzyć od zera specjalizację kancelarii? (PragmatIQ)

Jerzy
Jerzy
Jak stworzyć od zera specjalizację kancelarii? (PragmatIQ)

Naszymi dzisiejszymi gośćmi są - Wojciech Kaptur oraz Tomasz Rutkowski, wspólnicy w kancelarii prawnej PragmatIQ. Będziemy mieli okazję porozmawiać o tym, jak stworzyć od zera specjalizację kancelarii prawnej.

Naszymi dzisiejszymi gośćmi są - Wojciech Kaptur oraz Tomasz Rutkowski, wspólnicy w kancelarii prawnej PragmatIQ. Jak stworzyć od zera specjalizację kancelarii prawnej?

Tematy z odcinka PP#065:
  • Jak kancelarie prawne radzą sobie w obecnie trudnej sytuacji spowodowanej pandemią COVID-19?
  • Dlaczego kancelarie prawne mają więcej pracy podczas pandemii?
  • Jaka jest historia kancelarii PragmatIQ i jakie usługi oferuje?
  • Czy zakładając kancelarię prawną konieczna jest początkowa baza klientów?
  • Dlaczego element relacyjny odgrywa istotną rolę w rozwoju kancelarii?
  • Czy kancelarie oparte na konkretnej specjalizacji muszą być nastawione na ciągłe pozyskiwanie nowych klientów?
  • Jaką rolę odgrywał marketing w rozwoju kancelarii PragmatIQ?
  • W jaki sposób kancelaria prawna może dotrzeć do określonej grupy docelowej?
  • Dlaczego warto pisać ściśle ukierunkowane treści, które realnie zainteresują odbiorców?
  • Czy kancelarie prawne pisząc artykuły powinny czekać na wenę?
  • Jakie błędy w fazie rozwoju może popełnić kancelaria prawna?
  • Jak zadbać o UX (user experience) strony internetowej kancelarii?
  • W jaki sposób możemy zbadać potrzeby przyszłych klientów kancelarii?
  • Dlaczego specjalizacja kancelarii prawnej powinna iść w parze z zainteresowaniami?
  • Jaką rolę odgrywa prowadzenie bloga i dzielenie się wiedzą prowadząc kancelarię?
  • Z jakich powodów kancelaria PragmatIQ prowadzi kanał na YouTube?
  • Jakie media społecznościowe warto wybrać prowadząc kancelarię prawną?
  • Jakie narzędzia sprawdzają się najlepiej do promocji marki kancelarii?
  • Dlaczego szybka reakcja kancelarii na otaczającą rzeczywistość jest tak ważna?
  • Czy duży ruch na stronie internetowej kancelarii zawsze oznacza pozyskanie nowych klientów?
  • Z jakich narzędzi do komunikacji i zarządzania projektami korzysta kancelariaPragmatIQ?
  • W jaki sposób kancelaria może zmobilizować zespół do korzystania z narzędzi online?
  • O czym powinna pamiętać kancelaria prawna wdrażając nową specjalizację?
  • Co zrobić, aby uruchomić komunikację i lejek sprzedażowy kancelarii prawnej?
  • Dlaczego kancelaria prawna powinna dzielić się wartościowymi treściami ze swoimi odbiorcami?
  • Czy każdą specjalizację kancelarii prawnej da się zbudować i rozwinąć?
  • Jak zrodził się pomysł na komunikację w formie wideo kancelarii prawnej PragmatIQ?
  • Co skłoniło kancelarię PragmatIQ do nagrania rapowego kawałka podsumowującego rok pracy?
  • Jak powstała nazwa kancelarii prawnej PragmatIQ?
  • Jakimi zasadami kieruje się kancelaria prawna PragmatIQ?
  • Czym kieruje się kancelaria PragmatIQ podczas rekrutacji pracowników?
  • Jakie są dalsze plany rozwoju kancelarii prawnej PragmatIQ?
  • W którym momencie założyciele kancelarii PragmatIQ poczuli się specjalistami w swojej dziedzinie?

Posłuchaj podcastu:

Obejrzyj film:



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated