Jak zrobić dobry webinar?

Jerzy
Jerzy
Jak zrobić dobry webinar?

Jak dobrze zrobić webinar w kancelarii prawnej? Podzielimy się wiedzą dotyczącą organizacji webinariów.

Jak dobrze zrobić webinar w kancelarii prawnej? Podzielimy się wiedzą dotyczącą organizacji webinariów. Jeśli chcesz poznać narzędzia, dzięki którym komunikacja wideo stanie się łatwiejsza zapraszamy do posłuchania odcinka poświęconego tej tematyce.

Tematy z odcinka PP#064:
  • Jak zaczęła się przygoda Szymona z webinarami?
  • Jakie wyzwania spotkały Szymona na samym początku szkoleń online?
  • Kiedy zaczęły się pierwsze webinaria i w jaki sposób wyglądała ich organizacja?
  • Z jakich powodów webinary cieszą się aktualnie tak dużym zainteresowaniem?
  • Jakie są zalety i wady prowadzenia webinarów?
  • Na jakieś platformie warto postawić webinarium?
  • Jakie są aktualnie różnice w postrzeganiu webinarów w branży kancelarii prawnych?
  • Na jakie koszty musimy się przygotować chcąc prowadzić webinary?
  • Czy webinaria są dobrym narzędziem do strategii marketingowej?
  • Czy postawienie webinarium jest trudne i wymaga dużej wiedzy?
  • Jakie jest obecnie zapotrzebowanie na organizację webinariów?
  • Dlaczego aktualnie wszyscy chcą robić szkolenia online?
  • Czy klienci obecnie zauważają, że nastąpił przesyt webinariów?
  • Jaka jest różnica pomiędzy zrobieniem podcastu, a webinarium?
  • Dlaczego webinarium jest doskonałym narzędziem sprzedażowym?
  • Czy lejek sprzedażowy jest jednym z najlepszych pomysłów, aby rozwijać biznes online?Z jakich powodów warto prowadzić webinary?
  • Na co należy zwrócić uwagę, aby zrobić dobrej jakości webinarium?
  • Jakie narzędzia są potrzebne, aby zrobić dobry webinar?
  • Czym jest język korzyści i jak go skutecznie stosować?
  • Kiedy należy zacząć promować webinar, aby pozyskać jak najwięcej chętnych?
  • W jaki sposób zorganizować efektywną promocję webinarium?
  • Czym charakteryzuje się dobry webinar i w jaki sposób warto go podzielić?
  • Dlaczego ważnym elementem webinarium jest pozostawienie czasu na odpowiedź na pytania uczestników?
  • Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przygotowując prezentację na webinarium?
  • Jak przygotować skuteczną kampanię follow-up po webinarze?
  • Co należy zrobić, aby uczestnicy webinaru byli zaangażowani w spotkanie online?
  • Czy zrobienie live-stream’u jest trudne i wymaga dużego wysiłku?
  • Czy live-stream może być narzędziem sprzedażowym w kancelariach prawnych?

Posłuchaj podcastu:

Obejrzyj film:



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated