SEO w kancelarii prawnej (Piotr Szpakiewicz)

Jerzy
Jerzy
SEO w kancelarii prawnej (Piotr Szpakiewicz)

Naszym gościem jest Piotr Szpakiewicz. Będziemy mieli okazję porozmawiania o SEO – pozycjonowaniu, w kontekście kancelarii prawnych.

Naszym gościem jest Piotr Szpakiewicz. Będziemy mieli okazję porozmawiania o SEO – pozycjonowaniu, w kontekście kancelarii prawnych. Jak rozgryźć mistycznego Google i co warto zrobić, aby znaleźć się w wyszukiwarce Google nad swoją konkurencją?

Tematy z odcinka PP#063:
  • Co jest największym wyzwaniem w pozycjonowaniu kancelarii prawnej?
  • Jakie są założenia SEO i jak walczyć z konkurencją Google?
  • Na czym polega sekret Google w kontekście wyszukiwania informacji?
  • Czym jest „CTR” i w jaki sposób należy analizować ten współczynnik?
  • Jak działają algorytmy Google i jaki jest ich wpływ na pozycjonowanie?
  • Na czym polega optymalizacja SEO on-site i off-site?
  • Czy Google aktualnie bierze pod uwagę tylko treści tekstowe, a pomija wideo i podcasty?
  • Czym są dane strukturalne i w jaki sposób możemy optymalizować podcasty pod SEO?
  • Jakie działania powinna podjąć kancelaria prawna, aby wzmocnić pozycjonowanie swojej strony?
  • Jaką rolę odgrywają słowa kluczowe w kontekście pozycjonowania i jak je odpowiednio dobierać?
  • Czym jest element „Title” i dlaczego jest najistotniejszy w rozumieniu SEO?
  • Dlaczego nie warto realizować techniki „Keyword stuffing’u”?
  • Jakie są czynniki rankingowe Google i jak wpływają na pozycjonowanie stron?
  • Na czym polega „User Experience” i dlaczego warto zachować naturalność w pozycjonowaniu?
  • Co to analiza sentymentu oraz jak możemy ją wykorzystać w SEO?
  • Jak przetwarzanie języka naturalnego wpływa na SEO?
  • Jak skutecznie stosować nagłówki H1-H6 – jaka jest poprawna hierarchia nagłówków?
  • W jaki sposób należy zaplanować budżet na pozycjonowanie?
  • Co to jest „E-A-T” i dlaczego jest tak ważne w kontekście pozycjonowania?
  • W jaki sposób należy optymalizować witryny pod kątem wyszukiwarek?
  • Czym są kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) i dlaczego są tak ważne?
  • Jak istotna pod kątem SEO jest sekcja contentowa?
  • Czy tworząc bloga należy postawić go na własnej domenie, a może lepiej użyć domeny zewnętrznej?
  • W jaki sposób efektywnie wypromować swój brand korzystając z SEO?
  • Jak często zmieniają się algorytmy Google i czym jest to spowodowane?
  • Jakich strategii  i technik nie należy stosować korzystając z SEO?
  • Jaki rolę w pozycjonowaniu odgrywają media społecznościowe?
  • Czy posiadanie zoptymalizowanej strony mobilnej jest koniecznością w kontekście SEO?
  • Jakie są prognozy trendów rozwoju Google w kontekście pozycjonowania podcastów?
  • Jak wyszukiwarka Google będzie się rozwijała w najbliższym czasie?
  • Dlaczego warto mieć wizytówkę w „Google Moja Firma”?

Narzędzia wspierające analizy SEO (widoczność i słowa kluczowe):

Analiza linków przychodzących (Backlinki):

Analiza ruchu, analityka, komunikaty techniczne:

Crawlery:

Dane strukturalne:

Próbka możliwości rozwiązania Google Cloud w zakresie NLP (Natural Language Processing):

Google Moja Firma oraz blog z poradami:

Gościem dzisiejszego odcinka był Piotr Szpakiewicz - SEO Specjalista i entuzjasta digital marketingu z zdywersyfikowanym doświadczeniem pozyskanym w małych, średnich oraz największych agencjach SEO/SEM w Polsce. Obecnie Head of SEO w Ringier Axel Springer Polska. Po godzinach właściciel mini agencji marketingowej – Starling Digital. W swoim doświadczeniu posiada prowadzenie projektów SEO w sektorze e-commerce, lokalne SEO, oraz obsługę dużych projektów ogólnopolskich. W wolnych chwilach pasjonat sportów siłowych oraz sportów walki (bjj). Skupiony obecnie na rozwoju w ścieżce liderskiej i pogłębianiu wiedzy w SEO Technicznym.

Posłuchaj podcastu:

Obejrzyj film:



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated