PP#045 - Większy nie znaczy lepszy.

Jerzy
Jerzy
PP#045 - Większy nie znaczy lepszy.

W dzisiejszym solowym odcinku Szymon przybliża cztery obszary, w których powinna rozwijać się kancelaria jeszcze zanim zdecyduje się na zatrudnienie dodatkowych pracowników. Po wysłuchaniu tego odcinka będziesz wiedział, dlaczego większy nie zawsze znaczy lepszy.

W dzisiejszym solowym odcinku Szymon przybliża cztery obszary, w których powinna rozwijać się kancelaria jeszcze zanim zdecyduje się na zatrudnienie dodatkowych pracowników. Po wysłuchaniu tego odcinka będziesz wiedział, dlaczego większy nie zawsze znaczy lepszy.

  • Komentarz Karoliny Rokickiej do odcinka nr 43.
  • Większa kancelaria wcale nie jest lepsza od małej kancelarii.
  • Z jakimi problemami boryka się każda kancelaria chcąca się rozwijać?
  • 4 obszary rozwoju, które powinieneś wziąć pod uwagę, zanim rozpoczniesz poszukiwanie nowych klientów.
  • Dopracuj wewnętrzne procedury obsługi klienta.
  • Realizuj złożone obietnice.
  • Narzędzia pomocne w ustaleniu procedur w kancelarii.
  • Zastanów się, czy Twój zespół zna biznes klienta.
  • Co zrobić, aby klienci do Ciebie wracali?
  • Stwórz produkty, które nie angażują Cię w obsługę, a tę obsługę przenoszą na klienta.
  • Czy po zrealizowaniu usługi pytasz klienta, w czym jeszcze możesz mu pomóc?
  • To, co pozwala Ci rozwinąć wewnątrz kancelarię to feedback. Proś o opinię np. w formie ankiety online.
  • Zamiast zatrudniać nowych pracowników - współpracuj z osobami, które uzupełniają twoje kompetencje.

Lista narzędzi do pobrania: https://podcastpozaprawem.pl/10narzedzi

Chcesz trafić na antenę Poza Prawem? Nic prostszego: https://podcastpozaprawem.pl/antena- nagraj pytanie, komentarz, punkt widzenia.



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated