PP#042 - Jak komunikować fakapy i błędy klientom? Łukasz Kuciński

Jerzy
Jerzy
PP#042 - Jak komunikować fakapy i błędy klientom? Łukasz Kuciński

Rozmowa z Łukaszem Kucińskim - trenerem, coachem. Specjalizującym się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. Łukasz jest też autorem książki "Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego".

Łukasz Kuciński - trener, coach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. Naszym słuchaczom znany jest z odcinka nr 13 o sprzedawaniu usług prawnych. Łukasz jest też autorem książki "Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego".

  • W dzisiejszym odcinku konkurs, w którym można wygrać książkę Łukasza "Firma jako całość".
  • Książka porusza temat jak za pomocą design thinking zidentyfikować i wyeliminować błędy w firmie.
  • Czy prawnicy są nieomylni?
  • Jak najlepiej komunikować błędy?
  • Czy są osoby skazane na popełnianie błędów?
  • Mózg gadzi - czyli strategia działania, kiedy w grę wchodzą emocje.
  • Trzy etapy radzenia sobie z problemem.
  • Warto powiedzieć przepraszam, nawet gdy wina nie jest po naszej stronie.
  • Czy przyznanie się do winy nie osłabia wizerunku naszej marki?
  • Jak w prosty sposób zapanować nad emocjami klienta?
  • Niezawodny trik, dzięki któremu unikniesz nieprzyjemności podczas komunikowania błędu.
  • A może lepiej ukryć błąd niż przyznać się do niego?
  • Czasem ryzyko takiego działania może być zbyt duże.
  • Czym jest fakap?
  • Jak radzić sobie z błędami we własnej firmie?
  • Pracownik musi wiedzieć, jakie konsekwencje niesie za sobą jego błąd.
  • A co jeśli błąd popełni partner lub przełożony?
  • Trzy rady Łukasza dla młodego prawnika.

Chcesz trafić na antenę Poza Prawem? Nic prostszego: https://podcastpozaprawem.pl/antena- nagraj pytanie, komentarz, punkt widzenia.



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated