Orange Polska asystent głosowy Max - odinstalujcie go proszę

Jerzy
Jerzy
Orange Polska asystent głosowy Max - odinstalujcie go proszę

Rozmowa z Obsługą Klienta Orange o tym, że ich asystent głosowy Max nie ma żadnych zalet i powinien zostać usunięty. Dowiedz się jakie masz szanse na wyłączenie Maxa.

Tematy z tego odcinka vloga:
  • Czy asystent głosowy Max powstał tylko po to, żeby irytować i denerwować klientów?
  • Dlaczego klienci Orange są zmuszani do rozmowy ze sztuczną inteligencją?
  • Czy rozmowa z konsultantem na infolinii to zbyt duże wymaganie w dzisiejszych czasach?
  • Czy informacja o nowej fakturze musi nas atakować ze wszystkich stron?

Obejrzyj film:

Dzień dobry, mam do pana kilka spraw.

Po pierwsze chciałbym poprosić o permanentne wyłączenie tej niedziałającej sztucznej inteligencji Max, która za każdym razem się włącza, jak dzwonię do państwa.

Nie ma pan kompletu informacji, bo ta usługa, którą już używacie od dwóch lat, jest beznadziejna i nic nie rozumie, tak więc naprawdę proszę ją wyłączyć, bo inaczej to sprawi, że będą Państwo tracili klientów. Bardzo poważnie rozważam przejście do T-Mobile, tylko i wyłącznie dlatego, że wy to macie na wejściu do obsługi klienta.

Proszę to wyłączyć, mają Państwo możliwość wyłączenia tego jak ja dzwonię. Macie dashboard taki, możecie sobie ustawiać, wiecie dokładnie jaką drogę klienta przejdę dzwoniąc do was. Wyłączcie Maxa jak dzwoni mój numer, proszę to zmienić w taki sposób, żeby tylko pytał o kod klienta Orange gdy dzwonię. Niech on męczy wszystkich innych klientów Orange, nie ma problemu. Ale nie mnie.

Ok, nie chce pan tego zrobić.

Nie to, że nie jest pan w stanie, jest pan w stanie, ale nie chce pan tego zrobić.

To niech pan napisze emaila do osoby, która zarządza tym beznadziejnym produktem i niech pan napisze, że jestem pięciotysięcznym klientem, który mówi, że to jest dramat i że trzeba to wyłączyć. Jeśli każdy konsultant, który usłyszy wkurzonego klienta po rozmowie z Maksem prześle emaila do menedżera tego cudownego produktu -- i to był sarkazm -- to wtedy będą inne decyzje podjęte.

Albo niech będzie informacja taka, że: ja dzwonię, Max się zgłasza, a ja mówię "połącz mnie z człowiekiem" i on mnie przełącza od razu bez pytania, bez "słuchaj, ale stań teraz na głowie i na rzęsach i dopiero potem cię przełączę".

Nie, od razu, bo ja bym chciał porozmawiać z człowiekiem na przykład, bo wiem, że moje pytanie będzie skomplikowane.

Dobra liczę na to że pan prześle tego emaila i że kropla drąży skałę. To była pierwsza kwestia, z którą do państwa zadzwoniłem.

Druga kwestia, z którą chciałem się zgłosić jest taka, że za każdym razem jak państwo wystawią fakturę to ja dostaję SMS-a i równocześnie dostaję też emaila z informacją, że wystawiliście fakturę i emailem przychodzi ta faktura i w SMS-ie jest informacja "cześć wystawiliśmy fakturę".

Jest XXI wiek i wystarczy jeden taki kanał komunikacyjny zagospodarować, ale zrobić to dobrze.

To znaczy ja akurat, tak się składa, że ja mam już włączone polecenie zapłaty, więc nie muszę nic zrobić, ta faktura się sama zapłaci. Więc naprawdę nie obchodzi mnie informacja o tym, że wy wystawiliście tę fakturę wysłana SMS-em do mnie. Wystarczy, że mi wyślecie tego emaila z fakturą, którego dostaję. "Cześć, wystawiliśmy nową fakturę i ona tu jest", bo tę fakturę muszę sobie zaksięgować i ona mi się przyda, a wszystkie inne te komunikacje -- SMS-owe w szczególności -- kompletnie są niepotrzebne.

Na koniec wróćmy jednak do Maksa. Głosuję za tym, żeby Maksa wyłączyć. Moim zdaniem, jeżeli przez dwa lata nie dało się Maxa poprawić, to już należy go odinstalować i tyle.




Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated