Jak sprzedawać usługi prawne? Rozmowa z Łukaszem Kucińskim (Poza Prawem #013)

Jerzy
Jerzy
Jak sprzedawać usługi prawne? Rozmowa z Łukaszem Kucińskim (Poza Prawem #013)

Dlaczego zaufanie i spójność są bardzo ważne przy sprzedaży? Gdzie przebiega granica między marketingiem a sprzedażą? Czym jest 9 kroków sprzedaży usług prawnych - tzw. 9Z?

Doświadczony trener i konsultant, od 15 lat na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku dyrektor działu nauczania języków obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych - największym wydawnictwie edukacyjnym w Polsce. Od kilkunastu lat lat zajmuje się szkoleniami z zakresu: sprzedaży, komunikacji, motywacji, zarządzania i przywództwa.

  • Jak bardzo ostatnimi laty rynek się zmienił i dlaczego każdy dziś musi umieć sprzedawać?
  • Czy sprzedaży można się nauczyć?
  • Co to w ogóle jest sprzedaż? Dlaczego Łukasz uważa, że to przede wszystkim zmiana nastawienia klienta?
  • Czy nie lepiej byłoby zostawić prawnikom, co prawnicze i zatrudniać w kancelariach specjalistów od sprzedaży zamiast rozszerzać rolę prawników o sprzedaż?
  • Dlaczego zaufanie i spójność są bardzo ważne przy sprzedaży?
  • Gdzie przebiega granica między marketingiem a sprzedażą?
  • Czym jest 9 kroków sprzedaży usług prawnych - tzw. 9Z?
  • Jakie mogą być motywy zakupowe klienta?
  • Pomysły na zaangażowanie potencjalnego klienta w trakcie procesu sprzedażowego.
  • Jak poszerzać zakres współpracy z klientem?
  • Jak zostać zapamiętanym?
  • Co zrobić, żeby nie spalić dobrze rozpoczynającej się relacji z klientem?
  • Jaką jedną rzecz mogą zrobić prawnicy, wg Łukasza, aby zwiększyć sprzedaż swoich usług?


Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated