Jak robić marketing gdy dopiero startujesz lub masz ograniczony budżet? (Poza Prawem #012)

W tym odcinku podcastu:

Co robić, gdy nie mamy budżetu, ale trzeba robić marketing? Albo mamy budżet, ale jest za mały?

  • Czy ograniczenia ograniczają czy uskrzydlają?
  • Dlaczego “The Obstacle is the Way” Ryana Holidaya to dobra książka na początek planowania marketingu?
  • Czy lepiej szukać nowych klientów czy rozszerzać współpracę z obecnymi klientami?
  • Dlaczego warto słuchać klientów?
  • Co to są grupy networkingowe? Jak “networkować" w prawdziwym życiu, a jak w internecie?
  • Czy warto robić szkolenia?
  • Dlaczego warto być podwykonawcą?
  • W jaki sposób tworzenie treści pozwala więcej sprzedawać?
  • Dlaczego treści powinny być kilkukrotnie przerabiane?
  • Czy powinno się być na wszystkich portalach social media?
  • Jak pomaga sprzedawać newsletter?