Jak bank powinien przypominać o spotkaniach z klientami?

Jerzy
Jerzy
Jak bank powinien przypominać o spotkaniach z klientami?

Mam taką cechę - instynktownie czuję, jak pewne rzeczy powinny wyglądać i działać.

Mam taką cechę — instynktownie czuję, jak pewne rzeczy powinny wyglądać i działać.

  • Dostałem dzisiaj SMS-a od banku PKO przypominającego o spotkaniu jednak, zamiast ułatwić komunikację, utrudniają ją przez jedno małe niedopatrzenie.
  • Przypomnienie o spotkaniu z podana datą nie zawsze ułatwia życie klientom, o wiele lepiej byłoby napisać, że to spotkanie jest jutro.
  • Wiele takich drobnych niedopatrzeń widzę wokół siebie, np. informacje z Allegro pod tytułem "Twoje zamówienie nr 3758424784785 zostało wysłane." Niestety mnie to nic nie mówi, nie wiem, co to za zamówienie i muszę to sprawdzić, a wystarczyłoby napisać "Twoje mydła, które zamówiłeś, zostały wysłane."
  • To są małe, pozornie nic nieznaczące rzeczy, które jednak robią ogromną różnicę w User Experience  i sprawiają,  że klient czuje się dobrze zaopiekowany.

Napisz: jerzy@bezedycji.pl



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated