GG#008 - Jak robić marketing muzyki?

W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o marketingu muzyki. W jaki sposób możemy sprzedać twórczość, którą wyprodukowaliśmy?

  • Czy muzyka powinna pozostać tylko sztuką, a może to dobry pomysł na biznes?
  • Jaką rolę odgrywa marketing w świecie artystów?
  • Czy marketing muzyki to aspekt najmniej lubiany przez artystów?
  • Komu warto powierzyć promocję swojej twórczości muzycznej?
  • Na czym polega marketing muzyki i jak zrobić go dobrze?
  • Czy radio jest najlepszą formą promocji twórczości muzycznej?
  • Jakie radio jest naszym zdaniem aktualnie fajne do posłuchania?
  • W jaki sposób warto wypromować swoją twórczość muzyczną?
  • Jak w dzisiejszych czasach możemy pozyskać słuchaczy naszej twórczości?
  • Czy dywersyfikacja lawinowa jest dobrą strategią marketingową?
  • Jak dostosować strategię marketingową do określonej grupy odbiorców?
  • Co jest najważniejszym aspektem w relacji między artystą, a odbiorcą twórczości muzycznej?
  • Czy w dzisiejszych czasach artyści nadal powinni podążać klasycznymi metodami produkcji muzyki?
  • Jak w kreatywny sposób artysta może zaskoczyć swoich fanów?
  • Czy warto promować muzykę w mediach społecznościowych?
  • Jakie media społecznościowe warto wybrać do promocji twórczości muzycznej?
  • Jak wygląda proces pozyskiwania wiernych fanów twórczości muzycznej?
  • Czy warunkiem odniesienia sukcesu w social media jest regularne publikowanie treści?
  • W jaki sposób artysta może nawiązać relacje z odbiorcami używając social media?
  • Dlaczego artysta powinien tworzyć muzykę w zgodzie z własnymi przekonaniami?
  • Czy warto być cierpliwym i poświęcić dużo czasu na rozwój swojej twórczości muzycznej?

Zapraszamy do odwiedzenia kanału YouTube zespołu FORMA