Frustrujący user experience technologii. Środa, 21.11.2018

Dlaczego wciąż w 2018 roku obcowanie z technologią jest obcowaniem z niedokończonymi nie do końca przemyślanymi rzeczami?

  • Amazon Echo - już mam i testuję, niestety nie wszystko jest idealne, innymi słowy - zawsze z informatyką są problemy.
  • Wygląda na to, że ludzie odpowiedzialni za produkt nie testują go w warunkach naturalnych, na zwykłym konsumencie.
  • Dostałem od Was pierwsze odpowiedzi na moje wczorajsze pytanie - moja mama napisała mi, że słucha mojego podcastu, żeby się dowiedzieć co się u mnie dzieje.
  • Piotr z podcastu "Historia wg Dzieci" napisał, że słucha mojego podcastu, ponieważ imponuje mu, że jest to codzienny podcast. Bardzo mnie to cieszy, dziękuję.
  • Dalsza historia zamykania konta w banku PKO, oczywiście nie obyło się bez wizyty w banku.
  • Słaba obsługa klienta w Zegarkowo.pl, czyli historia zakupu nowego smartwatch-a.
  • Dołącz do mojej grupy na Discordzie https://rajkow.pl/grupa. Zapraszam.

Napisz: jerzy@bezedycji.pl

Dołącz do grupy na Discordzie: https://rajkow.pl/grupa