Frustrujący user experience technologii. Środa, 21.11.2018

Jerzy
Jerzy
Frustrujący user experience technologii. Środa, 21.11.2018

Dlaczego wciąż w 2018 roku obcowanie z technologią jest obcowaniem z niedokończonymi nie do końca przemyślanymi rzeczami?

Dlaczego wciąż w 2018 roku obcowanie z technologią jest obcowaniem z niedokończonymi nie do końca przemyślanymi rzeczami?

  • Amazon Echo - już mam i testuję, niestety nie wszystko jest idealne, innymi słowy - zawsze z informatyką są problemy.
  • Wygląda na to, że ludzie odpowiedzialni za produkt nie testują go w warunkach naturalnych, na zwykłym konsumencie.
  • Dostałem od Was pierwsze odpowiedzi na moje wczorajsze pytanie - moja mama napisała mi, że słucha mojego podcastu, żeby się dowiedzieć co się u mnie dzieje.
  • Piotr z podcastu "Historia wg Dzieci" napisał, że słucha mojego podcastu, ponieważ imponuje mu, że jest to codzienny podcast. Bardzo mnie to cieszy, dziękuję.
  • Dalsza historia zamykania konta w banku PKO, oczywiście nie obyło się bez wizyty w banku.
  • Słaba obsługa klienta w Zegarkowo.pl, czyli historia zakupu nowego smartwatch-a.
  • Dołącz do mojej grupy na Discordzie https://rajkow.pl/grupa. Zapraszam.

Napisz: jerzy@bezedycji.pl

Dołącz do grupy na Discordzie: https://rajkow.pl/grupa



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated