Czym jest marka kancelarii i jak ją budować? Paweł Tkaczyk

Jerzy
Jerzy
Czym jest marka kancelarii i jak ją budować? Paweł Tkaczyk

Gościem dzisiejszego odcinka jest Paweł Tkaczyk, z którym mamy przyjemność rozmawiać o tym, czym jest marka kancelarii i w jaki sposób ją budować?

Gościem dzisiejszego odcinka jest Paweł Tkaczyk, z którym mamy przyjemność rozmawiać o tym, czym jest marka kancelarii i w jaki sposób ją budować?

Czym zajmuje się Paweł?

Paweł zarabia na życie opowiadając historie. Jest strategiem marki, mówcą publicznym i autorem trzech bestsellerowych książek. Prowadzi bloga na którym dzieli się wiedzą z zakresu budowania marki, komunikacji i storytellingu.

Tematy z odcinka PP#070:
  • Jakie marki prawnicze są powszechnie znane – co sprawia, że dana marka zostanie przez nas zapamiętana?
  • Czym jest użyteczność marki – jak ją identyfikujemy i jaką rolę odgrywa w budowaniu marki?
  • Jak wybrać nazwę marki – na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, aby skutecznie dotrzeć do klientów? Różnica pomiędzy marką osobistą prawnika, a marką kancelarii.
  • Czym charakteryzuje się struktura procesu decyzyjnego - jakie czynniki należy spełnić by klient był gotów dokonać zakupu? Dlaczego to właśnie strach najbardziej motywuje nas do działania?
  • Od czego rozpocząć budowanie marki – media społecznościowe vs. strona internetowa, które rozwiązanie pomoże skuteczniej budować markę?
  • Czym jest konwersja, jak ją mierzyć i dlaczego jest taka ważna?
  • Ile czasu potrzeba, aby wypromować markę – od jakich czynników jest to zależne?
  • Co zrobić, aby promocja kancelarii nie była nudna i zainteresowała potencjalnych klientów?

Posłuchaj podcastu:

Obejrzyj film:



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated