Zostaw nam recenzję podcastu na iTunes, to nam pomaga dotrzeć do nowych słuchaczy.
W tym odcinku podcastu:
- Dlaczego wszyscy jesteśmy marką (albo jak to Jerzy ujął: produktami)?
- Co to jest marka?
- Dlaczego marka osobista zaczyna się już w szkole podstawowej?
- Dlaczego marki prawnicze są słabymi markami?
- Ile teraz jest punktów styku między marką a klientem i jak to się zmieniło przez ostatnie 30 lat?
- Dlaczego wg Jerzego za kilka lat Instagram będzie głównym miejscem budowania marki osobistej?
- Czy na Snapchacie jest miejsce dla prawników?
- Cy używając Snapchata można budować wizerunek profesjonalisty?
- Jakie platformy social media są odpowiednie dla budowania marki osobistej prawników?
- Jakie są elementy składowe marki osobistej?
- Jakie błędy w komunikacji w social media popełniają zazwyczaj prawnicy?
- Ile czasu trzeba poświęcić, żeby marka osobista zaczęła istnieć na rynku?
Jerzy Rajkow-Krzywicki: https://jerzy.tv
Szymon Kwiatkowski: https://marketingprawa.pl
Music: https://www.epidemicsound.com