Budowanie marki osobistej (Poza Prawem #006)

Jerzy
Jerzy
Budowanie marki osobistej (Poza Prawem #006)

Jakie są elementy składowe marki osobistej?Ile czasu trzeba poświęcić, żeby marka osobista zaczęła istnieć na rynku?

Zostaw nam recenzję podcastu na iTunes, to nam pomaga dotrzeć do nowych słuchaczy.


W tym odcinku podcastu:

  • Dlaczego wszyscy jesteśmy marką (albo jak to Jerzy ujął: produktami)?
  • Co to jest marka?
  • Dlaczego marka osobista zaczyna się już w szkole podstawowej?
  • Dlaczego marki prawnicze są słabymi markami?
  • Ile teraz jest punktów styku między marką a klientem i jak to się zmieniło przez ostatnie 30 lat?
  • Dlaczego wg Jerzego za kilka lat Instagram będzie głównym miejscem budowania marki osobistej?
  • Czy na Snapchacie jest miejsce dla prawników?
  • Cy używając Snapchata można budować wizerunek profesjonalisty?
  • Jakie platformy social media są odpowiednie dla budowania marki osobistej prawników?
  • Jakie są elementy składowe marki osobistej?
  • Jakie błędy w komunikacji w social media popełniają zazwyczaj prawnicy?
  • Ile czasu trzeba poświęcić, żeby marka osobista zaczęła istnieć na rynku?

Jerzy Rajkow-Krzywicki: https://jerzy.tv
Szymon Kwiatkowski: https://marketingprawa.pl

Music: https://www.epidemicsound.com



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated