Michał Słojewski o męskim strzyżeniu, trymowaniu brody i goleniu brzytwą wie wszystko. Od 2015r właściciel męskiego zakładu fryzjerskiego Undercut Barber Shop w centrum Warszawy. Dzisiaj opowiada o rozwoju swojego biznesu, relacjach z pracownikami i kobietach.
- O trudnych początkach i fryzjerstwie damskim.
- Co barbershop robi na Instagramie?
- Jak zacząć w tym zawodzie i czy tutoriale na YouTube wystarczą do nauki zawodu?
- Dlaczego w salonie Michała nie strzyże się kobiet?
- Co jest najtrudniejsze w prowadzeniu salonu?
- Jak znaleźć odpowiedni lokal na barbershop?
- Zarządzanie pracownikami jest jednym z najtrudniejszych elementów w tego typu biznesie.
- Czy traktowanie pracowników po koleżeńsku źle wpływa na rozwój firmy?
- Jak wygląda rekrutacja pracowników do salonu?
- Ile godzin pracuje właściciel barbershopu?
- Co Michał robi po powrocie do domu?
- Jak połączyć pracę z pasją?
- Czy studia przydają się w pracy Barbera?-
- Różnica między pracą dla kogoś a pracą u siebie.
- Właściciel musi pilnować swojego biznesu.
- Plany na dalszy rozwój.
- W jaki sposób Michał prowadzi marketing swojej firmy?
- Przycięcie wąsa Taco Hemingwayowi i przygoda z klipem.
- Znane osoby odwiedzające salon.
- Rada dla otwierających biznes analogowy.
Napisz do mnie na jerzy@bezedycji.pl lub nagraj wypowiedź na https://bezedycji.pl/antena