Jest takie porzekadło, że "klienci są najważniejsi". Ja wolę inne: pracownicy są najważniejsi. Opowiadam dlaczego to lepsze motto dla prowadzenia działalności :)
#185: Pracownicy są najważniejsi

You might also like
Poza Prawem
public
PP#042 - Jak komunikować fakapy i błędy klientom? Łukasz Kuciński
Rozmowa z Łukaszem Kucińskim - trenerem, coachem. Specjalizującym się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. Łukasz jest też autorem książki "Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego".
1 min read
Wideo
public
Obsługa flotowa Renault to dramat
Będę co jakiś czas pokazywał na vlogu przedmioty lub usługi beznadziejne. Będę opowiadał, co można zrobić, aby poprawić ich jakość. Dziś o serwisie flotowym Renault.
1 min read
Wideo
public
Nie kupuj słuchawek Bose NC 700
Jesteśmy zbyt leniwi i za bardzo polegamy na technologii, dlatego często wpadamy w kłopoty.
1 min read