PP#037 - Jakich błędów unikać w komunikacji z klientem?

Jerzy
Jerzy
PP#037 - Jakich błędów unikać w komunikacji z klientem?

Pomysł na ten odcinek pochodzi prosto od naszej słuchaczki, Kasi Krzywickiej, która jest adwokatem. Wybraliśmy pięć błędów, których lepiej nie robić w komunikacji z klientami i ogólnie których lepiej unikać we wszelkiej współpracy, nieważne czy B2B czy B2C.

Pomysł na ten odcinek pochodzi prosto od naszej słuchaczki, Kasi Krzywickiej, która jest adwokatem. Wybraliśmy pięć błędów, których lepiej nie robić w komunikacji z klientami i ogólnie których lepiej unikać we wszelkiej współpracy, nieważne czy B2B czy B2C.

  • Nie obiecuj rzeczy, których nie dowieziesz.
  • Unikaj braku komunikacji: odpowiadaj na emaile, odbieraj telefony, oddzwaniaj, komunikuj się otwarcie.
  • Czy ważniejsze jest narzędzie czy sposób komunikowania się?
  • Używaj odpowiedniego narzędzia komunikacyjnego do kontekstu, w którym komunikujesz.
  • Dlaczego klienci rezygnują ze współpracy z kancelarią? Dlaczego klient odchodzi od firmy?
  • Dlaczego powiedzenie "we hire for skills, we fire for attitude" sprawdza się też w biznesie?
  • Unikaj dużej ilości żargonu i bardzo hermetycznego języka.
  • Wyciągaj wnioski z posiadanych informacji albo z informacji powszechnie dostępnych.
  • Gromadź historię kontaktów z klientami wraz z krótkimi informacjami o tym jak przebiegał ten kontakt (cloze.com albo pipedrive.com).
  • Unikaj generowania problemów - rozwiązuj probemy, proponuj rozwiązania.
  • Słuchaj tego, co mówią klienci; więcej słuchaj niż mów.

Zadaj nam pytanie i bądź na antenie podcastu: https://podcastpozaprawem.pl/pytanie



Great! Next, complete checkout for full access to RAJKOW.PL
Welcome back! You've successfully signed in
You've successfully subscribed to RAJKOW.PL
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content
Success! Your billing info has been updated
Your billing was not updated